Forum » Off-Topic » Off-Topic Discussions » کاوش ویندوز 7 سرور 2022: یک آموزش گسترده جدید

کاوش ویندوز 7 سرور 2022: یک آموزش گسترده جدید

  • راه اندازی

    Windows 7 Server 2022، جدیدترین زمان با سیستم اصلی سرور Microsoft'vertisements، تغییرات اساسی و ویژگی‌های اضافی ایجاد می‌کند تا ایمنی، مقیاس‌پذیری و مدیریت اولیه مربوط به محیط‌های تجاری کوچک مدرن را توسعه دهد. با نوشتن این وب سایت، ما در مورد مؤلفه های مخفی واقعی ویندوز  سرور 2022 و راه هایی که برای سازمان ها سود خواهد برد، یاد خواهیم گرفت.

    قابلیت ها و پیشرفت های عمده

    1. بهبود ثبات

    • سرور با هسته ایمن: ویندوز 7 سرور 2022 ویژگی های ایمنی اولیه پیچیده مانند سرور هسته ای امن را ترکیب می کند، از ضعف های سیستم عامل جلوگیری می کند و دفاع بهبود یافته مربوط به دستگاه ها و ظروف شخصی را ارائه می دهد.
    • رمزگذاری: افزایش عملکرد لایه، دفاع از اطلاعات را در بیشتر برگه‌های زیرساخت سرور تضمین می‌کند.

    2. توابع ترکیبی

    • اضافه شدن قوس آبی درخشان: Windows 7 Server 2022 به آسانی با داشتن قوس آبی درخشان ادغام می‌شود و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد ماشین‌ها را روی تنظیمات داخلی، مرزی و چند ابری فقط از یک صفحه دسته تنظیم کنند.

    3. عملیات و مدیریت فعلی

    • Windows 7 Admin Centre: بهبودهایی در اطراف Windows 7 Admin Center یک نرم افزار مدیریت یکپارچه مربوط به راه اندازی سرور، ردیابی و عیب یابی را فراهم می کند.
    • تغییرات PowerShell: عملکرد نوآورانه PowerShell وظایف اتوماسیون و راه اندازی را افزایش می دهد و کارایی کسب و کار را افزایش می دهد.

    4. درخواست بهبود نرم افزار

    • پیشرفت Jar: عملکرد داخلی Kubernetes و افزایش اثربخشی حامل الهام بخش سازندگان برای کمک به مدرن سازی برنامه ها با سهولت است.
    • تطابق و نوآوری: ویندوز 7 سرور 2022 می‌تواند برنامه‌ها و بارهای کاری زیادی را مدیریت کند، حتی اگر نوآوری وسیله نقلیه دارای ویژگی‌های تازه باشد، سازگار است.

    5. اثربخشی و مقیاس پذیری

    • اثربخشی بسیار بهتر: افزایش بهینه‌سازی اثربخشی، از جمله افزایش مقابله با حجم‌های کاری مجازی و کمک‌های بیشتر مربوط به تجهیزات فضای ذخیره‌سازی با کارایی بالا، کسب‌وکارهای تمیز را حتی تحت حجم کاری زیاد تضمین می‌کند.

    با شرایط و سناریوهای استقرار کار کنید

    1. استقرار کسب و کار

    • Windows 7 Server 2022 برای استقرار مشاغل کوچک در مقیاس بزرگ ایده آل است که به ایمنی اولیه مؤثر، در دسترس بودن بالاتر و قابلیت های مدیریت دقیق نیاز دارند.

    2. مجازی سازی و اضافه شدن ابرها

    • کسب‌وکارها از مجازی‌سازی و نوآوری‌های فناوری ابری استفاده می‌کنند معمولاً می‌توانند از کمک‌های بهبود یافته ویندوز 7 سرور 2022 در ارتباط با دستگاه‌های شخصی، قوطی‌ها و محیط‌های ابری متعدد بهره ببرند.

    3. محاسبات جانبی

    • Windows 7 Server 2022 با کمک خود در مورد موارد محاسبات مرزی، به استقرار و درمان های خاص برای برنامه ها از انفجار کمک می کند، با اطمینان از اثربخشی کم تاخیر و عملکرد کارآمد.

    پایان

    Windows 7 Server 2022 نمادی از یک پیشرفت بزرگ در سیستم اصلی سرور Microsoft'vertisements است که ایمنی اولیه بهبود یافته، افزایش عملکرد مدیریت و کمک های پیچیده مربوط به رشد و استقرار برنامه های مدرن را ارائه می دهد. ویندوز 7 سرور 2022 چه در اطراف مراکز اطلاعات داخلی، تنظیمات ابری چندگانه یا در اثر انفجار مستقر باشد یا نه، پایگاه مربوط به عملیات فناوری اطلاعات مقیاس پذیر، ایمن و سالم و کارآمد را افزایش می دهد.

      June 26, 2024 2:44 PM PDT
    0