Forum » Off-Topic » Off-Topic Discussions » همه آنچه که یک فرد باید در رابطه با "لایسنس ویندوز 10" بداند

همه آنچه که یک فرد باید در رابطه با "لایسنس ویندوز 10" بداند

  • آیا شما مشتری ویندوز هستید که قصد دارید راه خود را در مورد صدور گواهینامه پیدا کنید؟ جستجوی شما به پایان رسیده است! ویندوز 10 که از گزینه‌های بی‌شماری همراه با قابلیت‌ها تشکیل شده است، در حالی که رایج‌ترین سیستم عامل در سطح جهانی است، ایستاده است. با این وجود، آشنایی با فرآیند صدور گواهینامه آنها، که اغلب به عنوان " لایسنس ویندوز 10 " در محله نامیده می شود، برای هر دو فرد و سازمان ها به طور یکسان حیاتی است. در این کتاب راهنمای عمیق، ما در مورد نکات و نکات مربوط به گواهینامه ویندوز 10، کاهش وزن بر جنبه‌های مختلف آن، یاد می‌گیریم.

    لایسنس ویندوز 10 چیست؟

    "لایسنس ویندوز 10" در فارسی به "لیسانس ویندوز 10" ترجمه می شود. آنها به طور طبیعی با استفاده از "مایکروسافت" برای کار با سیستم عامل ویندوز 10 خود روی یک دستگاه، مجوز مناسب را نشان می دهند. این مجوز خاص معمولاً حاوی شرایط و ضوابطی است که خریداران باید با استفاده از خط‌مشی‌های Microsoft'ersus از آنها پیروی کنند.

    انواع مجوزهای ویندوز 10

    1. مجوز لیست : این مجوز خاص برای خریداران شخصی که دقیقاً در ویندوز 10 از طریق فروشگاه ها یا بازارهای اینترنتی سرمایه گذاری می کنند ایده آل است. آنها به خریداران اجازه می دهند ویندوز 10 را در یک لپ تاپ نصب کنند و در صورت توقف استفاده از محصول اصلی، به طور کامل به محصول دیگری منتقل می شود.

    2. مجوز OEM : شرکت سازنده ابزار اولیه (OEM) مجوزهای لازم از قبل روی رایانه های کاملاً جدید نصب شده است. این نوع مجوزهای لازم معمولاً به سخت افزار دستگاه ارسوس متصل می شوند و به یک دستگاه دیگر قابل انتقال نیستند. مجوزهای لازم معمولاً ارزان‌تر از فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند، اگرچه انعطاف‌پذیری کمتری را ارائه می‌دهند.

    3. مجوز مقدار : برای سازمان ها و سازمان ها، سطح حجم مجوزهای لازم را قادر می سازد ویندوز 10 را بر روی بسیاری از سیستم های داخل یک شرکت نصب کند. آنها انعطاف پذیری کلی را از نظر استقرار همراه با مدیریت ارائه می دهند و باعث می شوند برای عملیات در مقیاس بزرگ مناسب باشند.

    فعال سازی و ویندوز اورجینال

    Initial روشی است در مورد کسب و کاری که کپی انتخابی شما در مورد ویندوز صادق است و قبلاً به درستی مجوز دارد. ناتوانی در روشن کردن ویندوز ممکن است به ویژگی های محدود همراه با فعال سازی سیگنال آزاردهنده منجر شود. در کنار مجوز فعلی ضروری، فعال سازی یک روش نسبتا آسان است که از اکثر گزینه ها به همراه به روز رسانی استفاده می کند.

    اهمیت صدور مجوز واقعی

    استفاده از ویندوز 10 واقعی مجوزهای لازم را تضمین می‌کند، اما نه تنها با استفاده از نیازهای مناسب، تضمین می‌کند، بلکه استفاده از پیام‌های امنیتی، راه‌حل‌های حشرات، همراه با ویژگی‌های کاملاً جدید را تضمین می‌کند. اگر می‌دانید سیستم عامل شما از ویروس‌ها و سایر خطرات امنیتی مرتبط با نرم‌افزارهای دزدی دریایی معاف است، مجوزهای لازم تضمین می‌کنند.

    نتیجه

    حرکت دادن کل دنیای "لایسنس ویندوز 10" در ابتدا می تواند چالش برانگیز به نظر برسد، اما با دانش ایده آل، می توانید انتخاب های آگاهانه ای در مورد نیازهای گواهینامه ویندوز 10 خود داشته باشید. این که آیا شما مشتری شخصی یا مالک کسب و کار هستید یا نه، باید انواع مختلفی از مجوزها و مزایای لازم برای تجربه محاسباتی بی دردسر ضروری است. و بنابراین، همین امروز مجوز واقعی ویندوز 10 را به همراه باز کردن کل سیستم عامل احتمالی خریداری کنید!

     

     

     

      May 11, 2024 2:36 PM PDT
    0