Forum » Off-Topic » Introduce Yourself » کاوش آفیس 2021: خروجی بهتر همراه با جدیدترین Gear

کاوش آفیس 2021: خروجی بهتر همراه با جدیدترین Gear

  • مایکروسافت آفیس از چشم‌اندازهای همیشه در حال تحول شامل روش‌های خروجی دیجیتال، قطعاً نوعی بلوک ساختمانی برای متخصصان، یادگیرندگان و خلاقان است. با استفاده از راه‌اندازی فعلی آفیس 2021 ، مایکروسافت دائماً در حال پیشرفت است و نوآوری‌هایی را در اختیار دارد که شامل نرم‌افزارهایی است که نویدبخش عملکردهای بالاتری است که برای بهبود ظاهر گردش کار و بهره‌وری شارژ فوق‌العاده است. فرقی نمی‌کند که به یک کاربر نهایی حرفه‌ای فکر می‌کنید یا شاید در ابتدا به احتمالات نگاه کنید، و در اینجا بررسی دقیق‌تری از آنچه آفیس 2021 در جدول خانواده شما تولید می‌کند وجود دارد:

    چه چیزی در آفیس 2021 جدید است؟

    1. گزینه های همکاری پیشرفته:

    • یکپارچه‌سازی تیم‌ها: با استفاده از افزونه‌های بزرگ‌تر همراه با تیم‌های مایکروسافت، بدون نقص با دیگران و دوستان کار کنید، که تعامل بلادرنگ و اشتراک‌گذاری مقالات را تسهیل می‌کند.
    • نویسندگی مشترک: همزمان با هم‌تیمی‌هایتان، کاغذبازی‌ها را تغییر دهید، خواه در Phrase، Exceed یا شاید PowerPoint کار می‌کنید، و کار با هم مؤثرتر از همیشه است.

    2. با سهولت دسترسی بهبود یافته است:

    • جستجوگر سهولت دسترسی: اطمینان حاصل کنید که اسناد شما معمولاً برای اکثر خریداران در دسترس است و همچنین روش‌های دسترسی بالا که در عبارت، Exceed و پاورپوینت گنجانده شده است.
    • استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی: توصیه‌های هوشمندانه‌ای را برای بهبود بیشتر خوانایی و جامع بودن مقالات، در دسترس بودن بازاریابی در تمام جنبه‌های کار یک فرد دریافت کنید.

    3. افزایش ثبات و حریم خصوصی:

    • حفاظت از اطلاعات: آفیس 2021 شامل عملکردهای ایمنی نوآورانه برای محافظت از حقایق حساس یک فرد است و به محض دریافت اسناد محتاطانه، راحتی را فراهم می کند.
    • رمزگذاری فایل: از اسناد یک شخص به همراه سپر موثر شبکه های رمزگذاری محافظت می کند، و مطمئن می شود که فقط خریداران مجاز می توانند به داده های یک شخص دسترسی داشته باشند.

    4. رابط کاربر نهایی به روز:

    • ساده‌تر Bow: مانند یک رابط کاربری گرافیکی تمیزتر و بصری‌تر در اکثر نرم‌افزارها، با در نظر گرفتن نقشه‌خوانی بسیار آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر به ابزارهای حیاتی.
    • سبک کم نور: کاهش فشار توجه و افزایش هدف همراه با روش جدید کم نور، عالی برای بازدید طولانی مدت از نتایج یا شاید انفجارهای خروجی اواخر شب.

    بررسی اجمالی برنامه ها:

    - عبارت مایکروسافت: ایده آل برای ایجاد انواع کاغذها، از طریق گزارش ها و کارها به طوری که می توانید خبرنامه ها و رزومه ها را دریافت کنید. جدیدترین ویژگی‌ها، درست مانند توصیه‌های دستور زبان مبتنی بر هوش مصنوعی و عملکردهای تبدیل متن به گفتار بسیار بهتر، به تبدیل Phrase 2021 به یک نرم‌افزار قدرتمند برای نویسندگان و نویسندگان کمک می‌کنند.

    - Microsoft Exceed: Exceed ممکن است نرم افزار مورد استفاده شما برای تحقیق و تجسم اطلاعات باشد. Exceed 2021 با استفاده از انواع اطلاعات بالا، آرایه‌های پویا و افزونه بسیار بهتر در کنار Electricity BI، خریداران را تشویق می‌کند تا بتوانید مشاهدات بیشتری را از سایر اطلاعات همراه با سهولت دریافت کنید.

    - مایکروسافت پاورپوینت: گزارش های زرق و برق دار ایجاد کنید که همراه با پاورپوینت 2021، مخاطبان را از بین ببرد. جدیدترین ویژگی ها برای مثال توصیه های طرح بندی مبتنی بر هوش مصنوعی و عملکردهای متحرک بالا به شما امکان می دهد گزارش های تاثیرگذار را بدون زحمت ارائه دهید.

    چرا به آفیس 2021 ارتقا دهیم؟

    مهم نیست که شما کارمند آزاد هستید که با وظایف متعدد کنار می‌آیید، دانشجویانی که کارهای آماده را انجام می‌دهند یا شاید یک شرکت متخصص در تهیه گزارش‌ها، آفیس 2021 مجموعه‌ای از روش‌های ایجاد شده برای تقویت خروجی و خلاقیت را ارائه می‌دهد. تکرار مدرن شامل آفیس نه تنها بر اساس آن تولید می‌کند، بلکه دارای ویژگی‌های اضافی برای تعامل با نیازهای رو به رشد شما است که شامل نیروی کار دیجیتال امروزی است.

    افکار نهایی

    همانطور که ما دنیای دیجیتال را بیشتر درک می کنیم، داشتن یک روش اثبات شده در حذف شما برای اقامت پربار و کارآمد بسیار مهم است. مایکروسافت آفیس 2021 نشان‌دهنده یک اقدام بزرگ در راستای توانمندسازی خریداران به همراه ابزارهای مختلفی است که برای موفقیت در اختیار دارید، خواه اجرای انفرادی یا شاید همکاری با رقبا در سراسر جهان. آفیس 2021 با کارکردهای عالی، برنامه روز مدرن و عزم ایمنی و در دسترس بودن، تعریف شده است تا بتوانید روش ارائه نتایج، تولید و کار با دیگران را در طول سالیان متمادی تغییر دهید تا بتوانید بیایید.

    از این رو، چه از طریق نسخه قبلی ارتقا دهید یا شاید برای اولین بار در آفیس ماهیگیری کنید، آفیس 2021 متعهد می شود که در سفر شما به یک همراه ارزشمند در جهت خروجی و موفقیت بیشتر تبدیل شود. با آینده یک خروجی دیجیتال همراه با مایکروسافت آفیس 2021 تطبیق دهید و اکنون احتمالات کامل یک فرد را باز کنید!

      June 23, 2024 3:04 PM PDT
    0